דובר צה"ל: הצוללות בכוננות, ייתכן ואיראן תנסה לתקוף מתימן או מעירק

שלמה ריזל No Comments on דובר צה"ל: הצוללות בכוננות, ייתכן ואיראן תנסה לתקוף מתימן או מעירק

בריאיון לעיתו הסועדי "אילאף" מזהיר דובר צה"ל את איראן, מתגובה איראנית דרך עיראק או תימן בדמות מל"ט או טיל שיוט שיפגע בישראל. מפקד חיל הים של משמרות המהפכה אומר בתגובה: ""חיל הים וספינותיו בכוננות מלאה לשמירה על גבולותיה הימיים של איראן"

צוללת. אילסוטרציה צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתיחות בין ישראל ואיראן. ‏דובר צה"ל הדי זילברמן אמר בראיון לעיתון האינטרנטי הסעודי "אילאף": "הצוללות של צה"ל בכוננות, אנו עוקבים אחר תנועותיה של איראן באזור, ייתכן שאיראן תנסה לתקוף מתימן או עיראק, בידנו מידע כי איראן מפתחת בעיראק ותימן מלטי"ם וטילים חכמים שיוכלו להגיע לישראל".

רק לאחרונה התפרסם כי ישראל וארה"ה העבירו צוללות מתקדמות לעבר במפרץ הפרסי, במקרה בכדי לאותת לאיראן כי במקרה של תקיפה ישראל וככל הנראה ארה"ב יגיבו על המתקפה במהירות.

מפקד חיל הים של משמרות המהפיכה באיראן אמר היום: "חיל הים וספינותיו בכוננות מלאה לשמירה על גבולותיה הימיים של איראן וערוכים לכל תרחיש".

בנוסף, גורם איראני רשמי אומר לערוץ אל-ג'זירה כי אם ישראל תפגע בביטחון הלאומי של איראן, אז היא תיתקל בתגובה עוצמתית ונרחבת. לדבריו, ישראל מחפשת תירוצים לגרור את האזור למתיחות שתיצור אנרכיה בימים האחרונים של הקדנציה של טראמפ.



0 תגובות